Dette nettstedet er designet for nyere og mer moderne nettlesere. For best mulig opplevelse, oppgrader nettleseren din til siste versjon.

Quality Hotel™ Grand, Steinkjer Steinkjer ,  Norge

Se alle hotell i Steinkjer, Norge

Quality Hotel™ Grand, Steinkjer

Steinkjer,  Norge

Med sin sentrale beliggenhet i Steinkjer og Trøndelag, er Quality Hotel Grand et naturlig valg for arrangement og konferanser i fylkeshovedstaden. Vi hjelper deg å gjennomføre møter og konferanser i lyse og luftige lokaler.

Quality Hotel™ Grand, Steinkjer 3,5 5
Vurdering fra TripAdvisor  
Sustainability rating
7,9
av 10
Sustainability rating

Dette er vår egen bærekraftsvurdering som gir en indikasjon på hvordan hvert hotell presterer innen flere ulike bærekraftsområder. Vurderingen er basert på et snitt fra de siste 7 dagene.

7,9
av 10
Vurdering av Quality Hotel™ Grand, Steinkjer

Vurderingen er basert på hvordan hotellet over tid presterer på sine mål for å minske klimapåvirkningen i innen områdene energi, vann, avfall, matavfall, kjemikalier, vasking av tekstiler og farlige utslipp.

Vurderingen er basert på hvordan hotellet over tid presterer på sine mål for å minske klimapåvirkningen i innen områdene energi, vann, avfall, matavfall, kjemikalier, vasking av tekstiler og farlige utslipp.

Utvalg av målene til Strawberry
Klimanøytralitet innen 2030

Målet vårt er å bli klimanøytrale i vår egen virksomhet innen 2030, og samtidig halvere utslippene i våre leverandørkjeder.

Mindre matsvinn innen 2030

Vi jobber hardt og aktivt for å redusere matsvinnet i vår virksomhet med 50 % innen 2030.

Vurdering fra TripAdvisor

3,5
349 vurderinger
3
Rom
4
Renslighet
3,5
Verdi
4
Sted
3,5
Sovekvalitet
4
Service
2

Skremmende dårlig romstandard og renhold

30. oktober 2023, , Peder Toralf R

Vi har to ganger bodd på grand steinkjer i familierom. Begge gangene gar vi brukt bonuspoeng og begge gangene har vi fått et rom med forferdelig sliten standard. Første gangen tenkte vi dette må være…

Vi har to ganger bodd på grand steinkjer i familierom. Begge gangene gar vi brukt bonuspoeng og begge gangene har vi fått et rom med forferdelig sliten standard. Første gangen tenkte vi dette må være et rom som kun blir brukt i nødsfall. Nå et par år senere fikk vi et like ille rom. Slitt, stygt og elendig renhold. Hår i dusjen og flekkete fliser.

Svar fra eier

9. november 2023

Hei Peder Toralf, Takk for tilbakemelding etter oppholdet hos oss. VI ønsker at alle gjester skal reise herfra med gode minner i kofferten, og lover å ta med din tilbakemelding videre. Vi har flere ulike romtyper, noen små, noen store, noen eldre, og noen ganske nye. Spør gjerne etter et av de nyeste rommene ved neste anledning, så får du se hotellet fra en bedre side :-) Velkommen tilbake en annen gang.

Les mere
3

Slitent og utdatert hotell

6. september 2023, Trondheim, Norge, Tom U

Dette hotellet er ok for en overnatting eller to, men der føler jeg det stopper. Hele hotellet foruten resepsjon, heis og restaurant bærer preg av å være særs udatert. På noen områder er det sporadisk…

Dette hotellet er ok for en overnatting eller to, men der føler jeg det stopper. Hele hotellet foruten resepsjon, heis og restaurant bærer preg av å være særs udatert. På noen områder er det sporadisk gjort utbedringer. Sengene er gode og sengetøyet er rent, det trekker opp. Jeg fikk ikke benyttet meg av frokostsalen da jeg dro før de åpnet og kan derfor ikke uttale meg om annet enn utseende og rom. Forøvrig god service fra personalet

Svar fra eier

9. november 2023

Hei Tom, Takk for tilbakemelding etter oppholdet hos oss. Vi ønsker at alle gjester skal reise herfra med gode minner i kofferten, og lover å ta med din tilbakemelding videre. Fint å høre at servicen fra personalet var god :-) Velkommen tilbake en annen gang,

Les mere
1

Dårlig standard

3. september 2023, , June Linder A

Å bo på Quality Hotel Grand Steinkjer var som å ta en ufrivillig reise tilbake i tid. Jeg ble unnfanget i 1992, og selv da ville mine foreldre ha reagert på at badet var modent for oppussing. Det er m…

Å bo på Quality Hotel Grand Steinkjer var som å ta en ufrivillig reise tilbake i tid. Jeg ble unnfanget i 1992, og selv da ville mine foreldre ha reagert på at badet var modent for oppussing. Det er med andre ord svært lenge (les: typ 50 år) siden dette badet var noe høy standard. Badet var desidert det verste med opplevelsen, men en skrivepult i oppløsning, fuktskader på sengegavl og løst listverk var heller ikke noen fryd. Jeg bodde her i stedet for studenthybel i tro om å få en bedre overnatting, men studenthyblene på Levanger er rene skjære luksus i forhold til rommet jeg bodde på her. Kanskje ikke vanskelig å få inntrykket av at jeg ble skuffa over å ha brukt mange penger fra et allerede stramt studentbudsjett på denne overnattinga. Av positivt vil jeg nevne at personalet er hyggelig, frokosten er god og TV-en på rommet er bra. Rommet er også rent selv om det holder på å falle sammen.

Svar fra eier

4. september 2023

Hei, Beklager dine forventninger ikke ble innfridd under ditt opphold hos oss. Vi ønsker at alle våre gjester skal dra fra hotellet med gode opplevelser i kofferten, og vi lover å ta med oss din tilbakemelding videre.

Les mere
3

Helt ok for overnatting på gjennomreise

5. august 2023, , Lisbeth Skipham... H

Gode senger/dyner, stort rom. Litt slitent/umoderne hotell, men helt ok. Stille og rolig selv om det ligger sentralt midt i Steinkjer sentrum. Frokosten trekker opp og er i en luftig restaurant, med g…

Gode senger/dyner, stort rom. Litt slitent/umoderne hotell, men helt ok. Stille og rolig selv om det ligger sentralt midt i Steinkjer sentrum. Frokosten trekker opp og er i en luftig restaurant, med god plass. Litt kronglete å finne ut av parkeringa.

Svar fra eier

22. august 2023

Hei, Takk for fin tilbakemelding etter oppholdet hos oss. Hyggelig å høre at du liker frokosten vår :-) Parkering blir det nok enklere med, så snart de er ferdig å bygge fylkeshuset, og gatene blir åpnet som normalt igjen. Vi ønsker deg velkommen tilbake en annen gang.

Les mere
2

Bare hvis du MÅ bo på hotell i Steinkjer

12. mai 2024, Oslo, Norge, Knut S

Mai 2024 Tilbake i min gamle hjemby Steinkjer og gjensyn med Grand Hotel, sånn cirka ti år siden sist. Vi bodde i den opprinnelige delen. Familierom som var stort og relativt stille. Der var også det…

Mai 2024 Tilbake i min gamle hjemby Steinkjer og gjensyn med Grand Hotel, sånn cirka ti år siden sist. Vi bodde i den opprinnelige delen. Familierom som var stort og relativt stille. Der var også det meste av det positive om rommet sagt. Med unntak av hoteller på fotballturer i England (mange småbyer), er dette det mest slitne rommet jeg noen gang har bodd i.. Men der slitne hoteller i engelske småbyer gjerne også har en dose sjarm (og en hyggelig pub i førsteetasje), er Grand i Steinkjer dessverre ganske sjarmløst. Og dette rommet rett og slett trist. Vi snakker store rifter i taket, glassfiberstrie som ikke kan ha vært malt siden 1989, skjolder og bruksmerker. Og et bad med knuste fliser, null avtrekk og et sluk som ikke er i nærheten av å ta unna etter at vi tok sjansen på bruke badekaret. Datter (13) syntes badet var så uappetittelig at hun ikke ville gå inn uten å ha på sko. En voldsom kontrast til det Strawberry ønsker å stå for - og er gode på å markedsføre. Etter å ha bodd her, synes jeg egentlig litt synd på de som jobber på Grand. Som må vite hvor dårlig det står til, men tydeligvis ikke får lov (eller penger) til å gjøre noe med det. Noe positivt? Ja., frokosten er bra! Og en skikkelig kontrast til resten. Også hyggelige folk som jobber der. Spesiell opplevelse: Da vi kom for å sjekke inn, var det ingen bak disken i resepsjonen, Heller ingen klokke å ringe på. Ingen ting. Vi ventet rundt ti minutter. Det ble en liten kø bak oss. Da kom min kone på den gode ideen å ringe hotellet. Det funket. Etter noen minutter dukket en mann opp og gikk inn bak disken. Hyggelig nok, men uten å beklage at så mange av oss hadde stått der og ventet. Det smaker litt manglende hotellkultur av det også. Jeg har hørt at det kan være et nytt hotell på gang i Steinkjer sentrum. Det kan ikke komme fort nok, for Grand trenger tydeligvis sårt konkurranse.

Svar fra eier

13. mai 2024

Hei, Takk for tilbakemelding etter oppholdet hos oss. Vi ønsker at alle gjester skal reise herfra med gode minner i kofferten, og lover å ta med tilbakemeldingen videre. Fint å høre at frokosten falt i smak, og ros til personalet er alltid hyggelig å motta. Velkommen tilbake en annen gang.

Les mere

Få opptil 25 % rabatt!

Nei takk!

Vennligst prøv igjen

Få opptil 25 % rabatt!
Takk for at du meldte deg på!

Du vil snart motta en email med gode tilbud

3.2.11.002 21
Bookingkode

Har du en bookingkode? Legg den til her for å se tilgjengelighet. Vil du booke med bedriftsavtale, bonuspoeng eller se medlemspriser? Logg inn

Lagre

Bookingkode må oppgis

Begrensninger

rom Ta vekk rom

Legg til rom
Bookingkode

Bookingkoden er lagt til.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.